härligt

Är inte så bra på att uppdatera.
men kanske lite nu?

I morgon är den stora dagen, i morgon får vi våran lägenhet!
så håller på att packa för fullt, men vet inte ens ilken ände jag ska börja i!
tur att de inte är så långt så man kan åka ett par vändor o att man glömmer nåt inte gör nåt de är bara hämta.
good good!

på onsdag kväll bär det iväg till syster för att sedan på torsdag morgon bege oss till ikea!
nice nice!
måste ringa runt om jobb någon dag med, all säsongspersonal på hela hotellet vart uppsagd inte bra inte bra. men de finns jobb mars ut typ iaf.

idag har jag o honey bunny vart tillsammans i hela 1½ år! helt sjukt!
att man kan älska en människa så mycke, det trodde jag aldrig.
träffades under fäviken i en varsin rejäl fylla o skulle kort o kort ha ett knull för natten men de vart inget för vi var för knall, ingen minns typ nåt av kvällen, vi träffades bara i ett tält micke slet typ tag i mig o vi gick iväg, utan o känna varann fast de kändes som vi känt varann halva livet.

jag dumpa älskli utanför min husvagn vid 5 på morgonen, vi träffades dan efter ja var på skjutbanan o jobba skit bakis o ångest. micke kommer dit, skit knall, o ja får panik.
han flörtar med mig o vill att ja ska komma ut, ja tittar på han helt skräckslagen o skakar på huvet o går o gömmer mig.
Andra dissen av mig.

Men de var något speciellt med älsklingen bakom all fylla.
Så på söndag kväll smsa jag o fråga om han var bakis o sen på den vägen gick det.
sms-telefon-träffas, sen var de kört.
Hur kunde man inte låta bli o älska min gull pojke.

så nu 1½ år senare ska vi flytta ihop, men de känns bra:)
kan se oss om10-15 år med barn,hus med gård, med någon häst o tamrenar o hund o subaru;)
jaa, de känns nog som ett bra liv ändå.


Näe nu måste ja väl fortsätta en sväng sen är det bums i säng!
ska till holiday o se om de har jobb i morgon sen ska ja hämta nycklarna på årehus.

over and out!


den bjuder ja på

Kommentarer
Postat av: Viktoria

spännade spännade! :) hoppas allt går bra! :)

2009-03-03 @ 19:29:42
URL: http://vickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0