jaaaa

Asså det har hänt så mycke.
Är så himla dålig på att uppdatera, kan beror på att ja typ aldrig är hemma.

Nyår har de varit
det var jätte kul, men vi var knalla halv 5 på dagen redan o missade tolv slaget.
men annars var det roligt.
Kanske inte lika roligt dagen efter när den tar ut sin hämnd.
har nog aldrig vart så klen.
Johan hämtade upp mig i edsåsen dan efter o skjutsa hem kig väldigt snällt!
hade avlidit o tillbringat en bakis dag där.
men kul var det!



Sen har älsklingen äntligen tagit med mig på renrajd;P
haha as kul var det.

jag valde ren och jag valde min gamla vän olle, vi har blivit vänner igen.
de andra var inte lika tam.


Ja jag kör faktiskt;P
jag kan säga att det är inte samma sak att köra ren som häst.
Men de gick bra faktiskt, micke tyckte jag var duktig.


fick vara hemma från jobbet idag, vaknade i morse och hade sån sjuk nackspärr! kan inte röra huvudet upp eller ner eller åt höger så ja får ha huvudet vridet åt vänster hela tiden.
aldrig vart med om sån här nackspärr.
micke fick hjälpa mig upp hur sängen i morse för ja kunde inte resa mig upp själv, så nu vågar ja inte gå o lägga mig för då tar jag mig aldrig upp igen.

Nej nu ska ja se på tv lite o sätta mig med mina värmedyna runt nacken.

over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad sägs om att du och jag bestämmer 2 olika datum och skickar ut sms till alla, så får dom säga vilket datum som passar dom bäst, så tar vi det som flest har "röstat" på? Det tycker jag. Borde ju inte vara om allt för länge. Typ 7/2 eller 21/2? Vad jag vet är det bra Johanna och Malin som inte befinner sig i närheten. Men om vi sätter det om några veckor kan dom ju planera. Malin lär ju knappas kunna komma, lite långt att åka från Skåne kanske? ;P

Eller vad tycker du? För nu måste vi få fingrarna ur och träffas allihopa!

Kram

2009-01-13 @ 19:26:33
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: sonja

ja men det låter jätte bra=) fast jag kan ingen av de datumen jag jobbar exakt de helgerna, jaa men precis, men sätter man upp datum om några veckor så hjar ju folk tid på sig att ordna nåt o kunna komma. nee tror inte hon kommer är ju lite långt. men de vore kul om så många som kunde komma! men ska vi vara hos nån eller ska vi gå ut och äta middag o göra nåt roligt eller har du någon ide?jag jobbar alla jämna helger iaf som det ser ut nu.

men vi bstämmer nåt så hör vi av oss till alla o de som vill komma och kan kommer!

kram

2009-01-14 @ 13:13:04
URL: http://fluffsonja.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja men då får du bestämma datum :) För jag har helgerna fria, så för mig spelar det ingen roll :) Ja, men dom som kan komma får väl göra det, dom andra får vänta tills next time ;P För jag börjar få panik nu! ;) Stina kommer garanterat att haka på iaf, och Jossan med, och säkert Emilie :D Och Viggan lär ju knappast tveka, inte Michelle heller skulle jag tro :) Så då blir vi ju halva klassen iaf, och det blir ju trevligt det med. Jag tycker att vi går ut och äter, kanske vi ska bowla? :D Vad tycker du? Shit va pepp jag blev nu! :D

2009-01-14 @ 19:01:58
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Mia

Precis :) Fast den 14e är ju alla hjärtansdag, och då vill man väl vara hemma och pussas massa ;P Men den 28e då? Pernilla är ju btw på Nya Z-land, så hon kan nog inte komma, men vi försöker väl få ihop resten då? :D Nå, ska vi skicka ut någe om det då? :)

2009-01-19 @ 00:36:20
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hej! Hur är det med dig då? =) Kramar

2009-01-19 @ 12:41:03
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Gött de =) Jodå det är bara bra =P vad gör du nuför tiden då? =) Kramar

2009-01-19 @ 22:14:44
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Va skoj =P Ja precis. Ja du, jag letar jobb, är verkligen inte lätt att hitta nåt. Ska försöka hitta nån praktikplats så man får komma ut lite mer. Har ju jobbat lite på ett dagis som vikarie men nu har det inte blivit så mycket jobb. Kram

2009-01-22 @ 17:51:24
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag vet och det är as jobbigt =/ Nee verkligen inte. Ja jag tränar, kollar på tv, är ute med Mimmi, kör bil och så typ =P Sj då? Kram

2009-01-24 @ 12:55:33
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha nu får du svar =P

Jo jag och Rickard kommer bo kvar o sköta huset och gården.

Jag vet inte riktig hur länge dom ska bo där. Det får man ju se. Beror väl på hur det kommer att va med jobb häruppe sen osv. I vilket fall så är inte jag och Rickard låsta till att bo här hela tiden. Hittar vi nån egen gård som vi vill köpa så kan vi göra det med. Det ska iaf bli jättekul att få bo här själv med Rickard och göra iordning allt som vi vill. Fast pappa skulle dock skriva en lista på saker vi inte fick göra och sen så kommer dom ju upp och hälsar på ibland. Men vi måste se till o träffas snart tycker jag. =) Kramkram

2009-01-24 @ 20:11:41
URL: http://malintheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0