sjuk!

några sega dagar.
Åkte på en grym förkylning, har inte vart så sjuk på länge tror jag.
har haft feber konstant i 5 dagar o har legat som en klubbad sill.
så igår gav ja upp så micke fick ringa sjukstugan åt mig, hade så ont i halsen o svullen så ja kunde inte prata för egen masin så det hördes över en telefon.
Så älsklingen skjutsa dit mig, doktorn som kom o ropa upp mitt namn var mystisk, ja trordde ja hade hamnat fel han var klädd som en vaktmästare han presentera sig inte han såg skit less ut o typ hatade sitt jobb. undersökningen tog typ 15 sekunder o då har ja tagit i med tiden.
fick ta halsprov som ja fick vänta på o göra i en halvtimme sen fick ja vänta en kvart på resultatet sen fick ja typ vänta en  kvart till på doktorn igen, fick följa med till hans rum han sa bara ät alvedon o strepsil o vila sen fick ja gå igen.
allt det för 150 kr.

men de var halsvirus så ja fick ingen medicin, men idag är de bättre är bara sjukt förkyld nu näsan är som en läckande kran o har världens hosta.
men febern är borta o halsonten med nu typ.


På söndag kväll ska vi kolla på lägenheten, ska bli spännande!
vi har ju ställt in oss på den, nu har vi bestämt alla möbler vi behöver på ikea så inköpningslistan är klar.
ja har redan kollat ut gardiner ja vill ha.
de kommer bli den helt enkelt.
om ja känner oss riktigt.

28 februari ska vi ha en liten klass återträff, synd att alla inte kan komma:(
men men vi får köra flera gånger!
ska bli kul o träffa de andra iaf!
micke ska köra mig o hämta mig i stan iaf, han är så snäll:)
ne nu ska ja fortsätta min sjukdom o gå o lägga mig.


älskar han<3
(mitt söta syskonbarn med;P)

over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha lugnt att jag kommer trotsa listan! Känner att det är min plik som dotter ;) Det står även att jag inte för ha nflyttningsfest med! Han är skojig den gamla gubben ;)



Vilken underbar trevlig sjukstuga ni verkar ha =P

Inget kul att va sjuk ju.



Hoppas lägenheten är bra imorron när ni ska titta på den.



Kramkram

2009-01-31 @ 10:34:27
URL: http://malintheone.blogg.se/
Postat av: Viktoria

jag ska se om ja kanske får in några kroner nästa den 15:e så kanske ja kan komma endå! får se! :) vill så gärna komma! hehe

å nu du, hade mysit med karln i natt ja! så nu har de hänt! ;) kram kram

2009-02-01 @ 07:51:56
URL: http://vickannilsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

hehe, lugnt du ska få alla detaljer! ;) hehe man körde ju slut på karl stackarn! haha :P

2009-02-01 @ 15:48:33
URL: http://vickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0