Ikea

Ikea, ja jag trodde aldrig det skulle bli sant.
sitta o kolla i ikea, planera, vad man ska köpa.
Äntligen fick vi tag på lägenhet i undersåker:D
vi ska bara kolla på den men vi har redan bestämt oss;P
en trea med egen tvättstuga o diskmaskin.

har kollat ut soffa o soffbord, tv bänk, o fotöljer o massa kökssaker och gardiner o sängkläde ro massa:D
vill h allt men de går inte.
vill bara kolla på lägenheten nu så man kan planera allt:)
blir en dyr inköpningslista.

ska få en helt ny service av min snälla syster som inflyttningspresent tur att man har så snälla syskon:)


ne annars inget nytt, jobbar o jobbar, jobba 6 dar den här veckan slitsamt men pengar! i like that!
näe over and out just nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe den där inte göra listan kan han nog stoppa upp nånstans! =P Enligt den får jag inte ha chevasätet på bron i sommar! För att det ser så hillbilliaktigt ut. Men den ska stå där! ;)

Ska bli så kul att göra iordning allt. Ikea here we come! Saknar dig med din get. ( Enligt listan får jag inte ens skaffa en get som jag blev erbjuden. Den kunde till och med dra en vagn med ved! )

2009-01-26 @ 14:46:55
URL: http://malintheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0