yes yes

Kände att jag har varit så onyttig senaste tid så ja satte i mp3 o gav mig ut o sprang.
Ja det är faktiskt sant! Men det vart bara 2.5an men lite högre tempo, stolt över mig själv nu faktiskt=)

Fick jobb på continental inn iaf det är bra! ska dit på tisdag och kolla lite har aldrig varit där faktiskt!
hoppas man får nåt rabatt kort så man kan använda gymmet o bassängen gratis eller så=) då ska ja börja simma!
banne mig nu ska ja komma i form.

11 dar tills vi får veta om vi får våran drömlägenhet eller inte. Men jag har givit upp hoppet, de var så många före oss.
om det är nån jävla säsongare som får den som bara bor där över vintern blkir jag arg, vi behöver den o vi ska ju bo där på heltid. men men får vänta och se hur det blir!

Hinner nog inte rida mogge något den här veckan ska jobba hela helgen på ica, suck men det är pengar, pengar är bra!
men nästa vecka ska det bli rida av på grabben=)

han är så snygg=)
och så himla snäll och lydig, man binder aldrig upp honom släpper man tyglarna så står han där=)
men han har sina ideer om att han ska bestämma när han ska galoppa o inte, man kan sitta o skritta där sen börjar han galoppera haha, han stannar ju på en gång när man säger åt han men de får vi träna så får han inte göra med mig=) men han e söt.

nej nu ska ja smsa karl o säga att ja sprungit då blir han impad, han som alltid försöker dra med mig ut men ja orkar aldrig,;P

yes yes over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det skulle vara helt underbart :D

Det visar sig väl förr eller senare, i guess ;P

2008-09-11 @ 16:48:51
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: mia

vi måste styra upp det här nu! måste! för jag saknar alla!

2008-09-13 @ 23:59:27
URL: http://alicess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0