vem vet

Har inte hänt mycket i mitt liv, det gammla vanliga, ica ica typ.
men de ger pengar!

Står och hoppas på min o mickes lägenhet har velat haft den i ett halvår, men de står 6 personer förut så det ser mörkt ut, får ja den inte kommer ja falla ner på golvet o grina.
men ännu är de inte ute,

Jag och micke hade vår ett års dag nyss med=) helt sjukt att det har gått ett helt år o allt blir bara bättre o bättre.
älskar min pojke<3. fick en blommbukett med rosor av honom o ett kärlekskort de va så gulligt=)

ja gav oxå ett kärleks kort o en ros o jag tycker om dig choklad.

Känns tråkigt på hästfronten, har knappt ridit sen pumbaa åkte, red hardy 2 ggr när ja var hästvakt de va kul o komma ut igen. men ja saknar ridning o hästar men ändå känns det skönt på nåt sätt ja fattar inte.
men ska kanske försöka rida nån nordsvensk i undersåker en gång i veckan iaf, men får se hur det blir,

måste söka om nytt jobb nu med! bara drar ut på det men i morgon ska jag ta mig i kagen o söka o höra runt lite, har hittat två ställen iaf! får se hur det blir!

men men nu orkar ja inte skriva mer!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0