dgrh5huj

Tänkte uppdatera men sen insåg jag, att jag har egentligen inget att skriva.
Får bli lite allmänt.
i Helgen var jag o micke,johannes,lars,andre o några fler o spela bowling i åre.
Det gick väl rätt bra faktiskskt kom tvåa, johannes slog mig med 1 poäng! surt!
fick en strike iaf=)
Men det var trevligt, ja o micke slängde i oss en pizza för vi hade inte ätit på hela dagen.
Sen stanna ja o micke hos johannes o surra, o sprita, gammeldansk de var de värsta jag har smakat!
vi vart lite dragna sen spela ja lite giutarr hero! de e sjukt kul ja börjar bli riktigt haj på de nu, brukar spöa grabbarna;P fast de spelar svårare nivå men vadå ja rockar iaf!
det vart att vi kom därifrån vid halv 2, brukar vara så när vi är där men det är trevligt.
sen har ja jobbat lite på ica! Vill aldrig mer jobba där känns det nu! Urs faan vad jag hatar folk o turister de fattar ju ingenting. man blir så le!

se om vi kör säsongsavslutning med grillning i helgen, de skulle iaf bli hårt sa vi, supa ordentligt så har vi de gjort sen hoppas ja. har varit o ridit mogge lite med. det är mysigt men ja vet inte om ja kommer rida honom forever. han kan ju som inget=/ men han e så snäll o stadig på foten inget snubbel där han vet då vart han har fötterna, men just nu känns det bra med honom=)

längtar tills ja får börja jobba igen så man får känna lite pengar, blir på continental, de verkar skit bra där!
gratis gym o bad  kort får man se om ja orkar ta mig i kragen o träna, tror inte de;P man lär ju springa runt som en tok på dagarna annars:P o städa o feja!

se om de blir östersund nu nån dag, tänkte följa emd micke, skulle gjort de idag men sen vart det slakt så då skulle han på de. kanske på fredag men ja vet inte om ja har råd o shoppa nåt ändå=/ men roligare än o sitta hemma.

se om ja följer med till ljungris igen på slakt o skiljning, skulle vara kul o vara med men slaktbiten är nog inte så rolig.
men äter man djur så ska man ju klara av o se döden med=/

dör av väntan snart, 6 dagar tills vi får veta om vi fick lägenehten eller ej.!
har tittat på jotex o hittat massa fina gardiner o grejs ja vill ha.


nej nu orkar ja inte skriva mer hade inge intressant att berätta endå!


over and out

Kommentarer
Postat av: mia

ja han är bäst, hihi. fan va kul att se dig idag!

2008-09-19 @ 22:28:41
URL: http://alicess.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja det måste vi! Men hör med V, M & J när det skulle kunna passa för dom :)

2008-09-21 @ 21:56:30
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0