<3

Skönt o vara lite arbetslös faktiskt, ska jobba i helgen igen men är sjukt less på ica=/ ska bli skönt att börja på continental inn som hygientekniker;P ne men de e rätt slappt härligt jobb.

har inte vart hemma på 3 dagar nu känner mig typ inte helt hemma här längre har bott hos micke så mycke nu.
Igår var vi upp till ottfjället en sväng, han skulle visa mig gärdet där uppe o vart de brukar slakta ren.
sjukt fint, vill aldrig flytta ifrån fjällen!
vi gick upp på toppen en snabbis verkligen sjukt fint, sån härlig känsla när man står på en fjälltopp o ser ut överallt o vinden blåser lätt, man vill typ bara hoppa ut o flyga iväg, men de vore dumt då skulle man störta mot en säker död.
Trodde aldrig jag skulle känna såhär, skulle aldrig kunna leva utan min älskling, han är verkligen allt.
skulle aldrig kunna ha en datanörd till kille, kul oxå när man får följa me på diverse o versa saker, rengrejer o natur o allt.

måste hitta lägenhet nu blir galen o bo hemma med våra föräldrar, nu behöver vi verkligen ett eget liv!
måste försöka hitta en bra skalljacka men de e så dyr=/ vill ha en snygg med som ja kan använda annars inte bara till fjälls! får spara lite tror ja.



över ett år nu, älskar älskar<3


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, herre gud Sonja. Även när du påstår att du inte har ngt att säga så skriver du en hel uppsats i bloggen :) Vad kul att allt verkar gå så bra för dig! Hoppas ni hittar en lägenhet snart också!

Jag väntar fortfarande på att du ska komma och hälsa på :)Ha det fint! Kram kram

2008-09-25 @ 19:29:56
URL: http://fernstrm.blogg.se/
Postat av: Viktoria

hejsan fröken! har du hört att erik har slutat på torsta??

2008-09-28 @ 15:46:42
URL: http://vickannilsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha jodå :) Det är bara bra med mig! Jag har inget att klaga på at the moment. Och allt är bra med dig med verkar det som? :D

2008-09-28 @ 21:01:13
URL: http://fernstrm.blogg.se/
Postat av: Michelle

Nee det är man verkligen inte. Dom är ju riktigt läskiga. Jag förstår inte hur dom tänker, det är ju helt sjukt att man hellre vill ha en docka än en riktig bebis.

2008-09-30 @ 16:04:19
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0