gaaaa

Jag tror jag snart går ner i en djup deperation!
fick inte den här lägenheten heller, vad krävs det egentligen?
hatar vintern när alla säsongare flyttar upp!
leave us alone!
Men men man får väl se framåt men jag tycker det ser jävligt mörkt ut!



ska besikta bilen nästa vecka, går den inte igenom så vet ja inte va jag gör.
men de tror jag inga problem iaf.
jag har kommit på att om min bil var en människa så skulle de vara en feminim kille.
det känns banne mig så.
brukar prata med min bil o då får man de intrycket.
micke tyckte ja va knäpp
men sån e jag.

bakade utsökta hallogrottor idag iaf!
de vart delikata om jag får säga det själv;P
i morgon blir det snoddas!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ge inte upp tjejen, bara fortsätta leta och söka! Undersåker känns även lite lättare än Åre, men visst är det skit när alla säsongare tar boendet för en!!! Vi fick lägenhet i de nybyggda lägenheterna vid VM-huset, känns jätteskönt att ha sitt på det torra :) Hoppas det löser sig för dig med snart!!!

2008-10-22 @ 20:23:08
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0