uppdat

I torsdag tåg jag tåget in till stan och träffa min babe;P Viggan! det var skit kul att träffas igen, borde göras oftare!

vi tog en fika sen gick vi och kollade lite i affärer sen åt vi mat på subways.
så nu har vi hunnit upptaderat varann lite och pratat ut!
Men när du kommer upp till stan igen då ska vi träffas oftare!!

Sen i Fredags kom micke hem igen det var skönt!
Men vi hann äta lite lunch sen åkte vi till vålådalen och skulle slakta älg, som tog typ hela kvällen
vi kom väl hem vid 11 tiden igen.
Testade smaka märgben men fy det var inte nåt för mig!
Det fick mig att tänka på sniglar.
Sen på lördagen tog vi sovmorgon sen stack vi till undersåker, sen häll micke på med bilen.
sen åt vi god middag o drack vin o kollade på film och mös, äntligen tyckte jag.
sen på söndagen vart det trillevallen så jag satt i ett garage i typ 6 timmar medans micke höll på med bilen.
trodde jag skulle ha ihjäl någon....
sen åt vi pizza o kebab när vi kom hem vid halv 10.

och idag åkte tiger till norge:( men kommer hem på torsdag iaf.
Han var så gullig i morse, han har klivit upp tidigt sprungit ner på affärn och handlat o sen vaknar jag av att han kommer in med frukost på säng till mig:D bara sådär!
då vart jag glad, så gulligt!
<3 älskar han.


Måste nog upptadera våran proppskåpssprängning vi hade en helg i undersåker, ett mycket slutet sällskap!
det spåra ut efter första glas bål...


det var en kul kväll, men den sluta i dimma och mörker...


roger in roger ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0