hmm

Händer lika lite som vanligt.
Har nog bestämt mig för att ta en paus från hästar totalt ett tag, känns inge roligt längre jag vill inte vara låst o vara tvungen att rida, ja måste få göra d enär ja själv vill. vill inte ha några krav.
trodde de skulle bli kul o rida mogge för ja behövde bara ringa när ja ville rida ingett vång, men han var inte så kul, jätte snäll o lugn men han kunde som inget=/
Jag vill ha tillbaka rasmus.
Jag vill rida en rasmus häst.
Livet är bra orättvisst, kan fortfarande inte fatta att han inte längre finns har inte vart upp till stallet sen han försvann.
Vill ha tillbaka gammla tiden, när han var frisk o allt var bra!
han va så snäll fast han var cp ibland, o busa o höll på så var han bäst! han kunde så mycke han kämpade verkligen för en, fick han förtroende för en gjorde han allt för en. sån underbar häst.
saknar verkligen han <3 kommer aldrig finnas någon som han.




Börja få ångest av vad jag ska göra med mitt liv!
har ingen anning! känner verkligen inget jag vill bli just nu finns verkligen inget, jo ekonomiskoberoende men de sker ju inte än iaf!

kanske får flytta långt upp på fjället o bli renskötare eller nåt;P haha nej kanske inte
men d ekänns ändå som de är många som inte evt va de ska bli.
men nån gång må man säkert plugga vidare...men till vadå??


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja helt vrickat!! Jag kan lixom bara inte fatta att någon kan göra så.. Helt obegripligt!

2008-10-02 @ 00:03:01
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Mia

Som tusan! Tackar tackar, i stan, vid storakyrkan :)

2008-10-02 @ 22:11:16
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Marie

nja, jag har väl inget spännande att berätta direkt.. :P

men ja, jag kan ju säga att jag inte heller har ngn aning om vad jag ska göra med mitt liv! Haha, jag undrar när och hur det ska bli ngt av mig.... =)

2008-10-11 @ 23:58:22
URL: http://fernstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0