gahh?

Har inte orkat upptadera på länge länge.
Massa har väl hänt, massa har hänt men ja kommer inte ihåg var när hur så de blir ett inlägg med korthet.

Har börjat mitt nya jobb, på continental inn. Trivs jätte bra, rätt tungt o tröttsamt men bra arbetskamrater o bra chef så de är mer än uthärdligt!;P
Så det känns bra money money!

Är väldigt nyfiken vad micke har hittat på till mig i julklapp han är så hemlighetsfull o säger att de är något som passar mig som ja verkligen kommer gilla, men vad!?

Har inte ens köpt nåt åt honom än har beslutsångest vill ge något verkligen bra!
Har 3 bra grejer men vet inte vilket han vill mest ha o vad jag ska ta.

Asså kommer inte på vad som hänt senast...
Älsklis är till fjälls flera flera mil härifrån, eller ja över fjället är de bara 3 mil men vägen ner är över 20 mil...
Har inte ens vart borta halvägs än.


Men kanske lika bra just nu äter ja jobbar och sover, sover massa! sover när ja kommer hem, vaknar är vaken nån timme går o lägger mig och sover!

Ska nog få massa sällskapsspel i julklapp, önska oss de i år kul o ha nåt att göra o spela med kompisar.
Önska oss även saker till lägenheten...när vi nu får någon!!
har hittat massa fina saker på ixo i stan eller va de heter.
As snygga o billiga saker!

Måste ha.

hitta en sjukt fin tavla vet inte om d evar en ren eller hjort man såg som bara hornen o svart o lilla mörk jätte fin, o massa andra saker. måste nästan shoppa loss så ja har tills sen;P

snart jul med har inte ens julstämningen inne! har typ köpt alla julklappar med.
min storasyster ska komma i år de ska bli kul!
ja o mcike har ett dilemma vi vill fira jul tillsammans men ja vill va med min familj när nu äntligen min syster kommer hit, o micke vill ju såklart va hemma med sin mamma, o vi äter middag samtidigt typ...måste lösas vill ju va med micke på jul med annars e de inte på riktigt.!



over and out


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja men precis. Jag klarar inte av såna där människor, jag skulle skämmas ihjäl om jag va hon. Jag skulle inte gå ut på flera dar =P Och att hon gjorde det i tv är ju ännu värre. Hon svimmade tydligen också, hur galen är man inte då? =P

2008-11-29 @ 23:30:45
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Bakom scenen tror jag. Ja jag me.

Jodå det är bara bra =P Hur är det själv? Går mest hemma, har jobbat några dagar på dagis som vikarie. Och i morgon ska jag dra ner till ett stall nedanför stockholm och vara där tills på onsdag. Får se om man får jobba där sen =P Va gör du nu för tiden då? =) Kramar

2008-11-30 @ 16:53:39
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Dom har uppfödning, utbildning och försäljning av hopphästar och såna saker =P Nee det gör jag inte, har inte hittat nån häst än. Det låter ju kanon de =P Rider du nånting? Kram

2008-11-30 @ 21:28:38
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0