tårtor, halvårs dag o skotrar

I fredags var jag hos micke.
Först var vi i åre o handla och fixade lite.
När jag skulle låsa upp min bil på holiday clubs parkering för vi skulle hem gick alarmet igång!
det tjöt över hela holiday! så pinsamt.
det börja om 5 ggr o de gick inte starta bilen.
så jag fick ringa min kära fder så han fick förklara hur man stängde av skiten,
urs så pinsamt! onda biil!


men sen kom vi hem och lagade en suverän middag,grymt stolt!


sen vinade vi en flaska gott vin med;P


sen ringde hanna och det slutade med att vi hamna uppe på garaget!
vilken kväll!

dagen efter vårt kalas vaknade jag halv 7 på morgonen och kunde inte somna om.
så där låg jag varken nykter eller full.
senare på dagen när vi repat oss lite stack vi till vålådalen och fick låna johans skoter:)
tyvärr glömde jag dokumentera denna dag men kul var det:)
så vi åkte skoter halva dagen sjukt kul!
men de är inte lika kul när det bara ska lekas o skoter står på sidan.
läskigt tycker jag!
så här åker man alltså för er som inte fattar;P

hopps kan jag gå med på det är roligt.men inte ställa skotern så, känns som man bara ska tippa.
men grabbarna kör bra, fast ingen kör ju lika bra som jag;P haha

sen skulle johan köra med mig på och vad gör han om inte så!
men han fick höra mitt döds skrik så han slutade, haha med lite mer åkning så klarar jag väl det med:)
nej det ska vi göra om:)

sen kom vi hem till järpen och åt middag här halv 10 på kvällen! lagomt trötta.
älsklingen somnade på soffan av utmattning
så söööt så:)
vi hade halvårs dag i helgen med! <3
sjukt fort det har gått, älska älska.

sen idag sändag så var det upp tidigt igen så stack jag och erika till åre och städa.
vilken dag!! men några fynd gjorde vi i lägenhterna vid städningen;P

helt slut idag!
raka vägen till stallet ut i ovädret o rasta pumbissen.

nu har jag bakat en tårta till micke han fyller år i morgon så jag ska överraska honom med en hjärtformad tårta;P

har kommit på att vi har inte en enda bild på oss tillsammans!
och vi dokumenterar inget vi gör.
men v ska bli bättre på det:)
ska fota vårt kalas i morgon:)


underbar helg har det vart iaf!! <3



over and out.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

snaka om utslagen! hehe :P

2008-03-05 @ 17:25:38
URL: http://vickannilsson.blogg.se
Postat av: sonja

haha jaa! så söt så! jag skulle bli mördad om han såg att ja lagt ut det kortet. hehe men det man inte vet lider man inte av;P

2008-03-05 @ 20:02:05
URL: http://fluffsonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0