påsk

Jag vet inte varför men jag klagar inte men nu har jag haft några skit glada dagar där ja bara är crazy och super glad hela tiden:D
det är så skönt.
Påsken är faan överskattad! Kanske var det roligt som barn men nu är det bara ännnu en dag som försvinner.
Hade iaf en lugn och skön påsk.
Jag och micke skulle ut och gå med brorsans kalv på påskafton, med kalv menar jag så klart deras grandis som jag tycker mer liknar en liten älg kalv.
men iaf  det var skönt vi var ute en timme med atlas, det sluta med att micke fick ta honom eftersom han är den, hur ska man säga, den mest bestämda o hårda typen i detta förhållande.
När jag inte gillar eller orkar ta tag i odjuret så föll han för den uppgiften.
det gick riktigt bra med honom den här gången, berode ju på att micke tog han måste jag väl erkänna.
Men den lilla jäkeln har något emot mig han gick då så snällt sedan vände han sig om hoppa på mig bet mig o givk igen och så fortsatte processen, MONSTER HUND!!

Sen fot vi upp till stallet och lunchade.
Så var marias lilla vovve ute och hon älskar när man kastar pinne med na så ja tog o skulle kasat den så långt ja kunde men ja sträkte mig istället.
Så skulle ja testa en gång till o ja tog i utav bara faan o på något sätt klota jag o hamna helt raklång på baken o spillde ut alla pumbaas foder o skrapa händerna o knäet.
Men jag bjöd på dig så jag låg där i den iskalla snön när min kille till pojkvän stod o skaratta så han knappt kunde stå.
men det är ju påsk.

Sen åt jag o pappa vår lilla påskmiddags buffe för oss själva sen somna jag på soffran utslagene fter dagens turer.


idag kom brorsan hem till oss jag vaknade att det landade npgot hårt o litet på mig det var maximus deras nya grand danios.
Sen var jag förälskad, denna lilla kabat älskade mig han låg o sov o gosade i mitt knä i en halvtimme!
älskade denna hund men jag inser att han oxå kommer växa upp till en atlas och då vet jkag inte om jag kommer vara älskad längre.


haha jaa nej det var väl allt nu i morgon kommer syrran o alla hem då blir de väl full fart igen!
ikväll ska jag bege mig till undersåker o tänte utmana micke igen på kvitt eller dubbelt ett mycket roligt spel som jag förlorade på o lördags.
men hör och häpna jag var glad trots de gick skit för mig jag var en bra förlorare!!:P

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0