mycket nytt!

var på arbets intervju idag på mutipartner!
antagligen får jag jobbet om jag vill, men vill jag?
jag kan inte se mig själv sitta med ett par hörlurar på mig och prata lugnt och bestämt med massa folk o lösa deras problem med internet.
och sen försöka puscha o sälja på de grejer.
Men jag vet inte behöver ju jobb!
men klarar jag det?
jag som hatar o ringa o prata med folk, fast det kanske är en bra erfarenhet göra mig tuff o modigare med folk.
för då måste ja ju. o de vet ju absolut inte vem jag är.

men ska fundera en vecka iaf!:)


sjuk har ja vart nu med så less!
o konstigt trött har ja vart ja kan sova hur mycke som helst på dagarna har ingen ork till någonting.
ska nog köpa järn o lite vitaminer o se om det blir bättre av det.


men nu e jag glad igen iaf.
Micke kan göra underverk med mig!


föra helgen var vi ute i backen igen o åkte slalom!
tro det eller hej men jag åkte längst upp på toppen!
jag trodde ja skulle dö jag fick typ hoppa svängarna för att komma ner sakta.
åkte snabbliftarna med o den backen var inte kul de va nästan 90 grader!!!:O
men de gick bra! sen skulle micke lära mig åka bättre o då vart ja nervös när han skulle stå o kolla o vad, jag ramlar! jag ligger helt hjälplös i backen o tar mig inte upp!
men jag kunde inte annat än o skratta.

ska åka ner to my sistes i helgen. ska bli kul o se de!
då ska syrran o ja ge oss ut i backen ahha scary!
men vi e lika kassa så.


nej nu ska jag kanske till sallet o se efter pumbaa lite:)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0