födelsedag!

I månags fyllde micke år;P


så då var det raka spåret dit!
han fick en urmumsig parfym av mig i present:)
sen slog jag på stort och bakade en tårta åt honom!

image81

den uppskattades kan jag säga:)
mycket god var den!!

dekorationen tog sitt lilla tag! fick plocka ut tuttifrutti kulor för o få rätt färg o massa:) men de var kul

så vi slog på tårtan på en gång och mina choklad rutor som uppskattades ännu mer;P
ja har fasen baktalang men matlagning no no!
sen åt vi jätte god mat som han mamma lagade renkött o massa:) mums!

sen vart det smörgås tårta med.
snacka om mätt man var!

jag satt o predika för micke att han inte fick somna, o om han höll på fick han iaf säga godnatt.
men 10 sek efter det sov jag som en stock!
haha;P




ne det var en jätte mysig kväll<3


over and out!

Kommentarer
Postat av: Jannike

TÅRTA!! My god vad skulle jag inte ge för en sådan där trevlig tårta..! Heheheh. Här finns det ju bara färdigbakat. Och inga tårtor av det där hederliga slaget.

2008-03-05 @ 23:58:09
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: sonja

haha nee en äkta hemgjord tårta de är det bästa!;P
haha en äkta barntårta men goood var den!

2008-03-06 @ 11:47:58
URL: http://fluffsonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0