..............

Vilken hemsk människa jag är
Fattar inte vad som händer
Iinget funkar längre
allt blir bara fel hela tiden
jag orkar inte ens försöka vara glad längre
det går inte
fattar inte varför det blir så här
vill inte att det ska vara så här
men jag orkar inte bry mig längre
vet inte vad som är fel
börjar inse att jag mår nog inte helt bra
fast jag kan dölja det för andra
går det inte dölja för mig själv längre
varför har det blivit så här
vill att det ska vara som förut
jag vill vara glad igen
men jag orkar inte ens försöka
det bara brister hela tiden
känns som jag sviker alla hela tiden
bara sårar
fast det inte är min mening
men jag kan inte hjälpa det
jag orkar inte försöka längre
det är skit jobbigt
ena stunden är jag jätte glad och lycklig
andra stunden brister det och inget funkar
att behöva gråta sig till sömns är bara vardag nu
men jag kan inte säga varför det är så här
varför jag inte är glad
varför jag mår dåligt
jag kan inte se någon direkt anledning till det här
men ändå är det så
jag vill berätta o få dig o försöka förstå men jag kan inte ens förklara för mig själv
det känns inte rätvisst mot dig men det går inte
känns som haf har sån press på mig hela tiden måste hinna med så mycket och så många
måste vara alla till lags hela tiden
jag får aldrig vara ifred
och bara vara för mig själv
vara för mig själv och tänka igenom allt
jag vill kunna prata med någon men det känns som jag inte har nåt att säga
känns lättare o bara stänga in sig o låtsas vara glad
men det går snart inte längre
åhh varför ska det vara så här
jag vill vara den glada roliga flicka jjag var förut!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sonja!
Jättekram till dig. =D

2008-03-19 @ 21:03:42
URL: http://malintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0