våt helg

ja minst sagt blev det en våt midsommar en tvådagars grej.
Jag fatta aldrig hur det gick till men till vart det.
Midsommarafton jobbade jag, vi hade fixat ihop allt gjort i ordning god mat o efter jobbet drog vi upp till lars.
Det var en kul kväll, gräsklippare o lasso o marschmallows sill o snaps.
Det spårade ur redan vid 8.
Det hände mycket roligt under kvällen och allt dokumenterades på vår bordsduk.
"vart faan är kossan" "klotta du gumman, nej äpplet " "men ta bort päronet"  "det är marschmallows everywhere" "men jag ska slicka det där "
"men du bara dricker sill o äter nubbe ju"

ja herregud, snapsar överallt alla sög från duken.
och gubben ja, han var god.
men det vart en relativt lugn kväll ändå jag jobbade midsommardagen så jag la mig tidigt.
alla var ju fulla redan vid 8 så vid 12 låg ja hemma o sov igen.

Midsommardagen kom jag sitter ovetande på ica sen visar de sig att vi ska upp till lars igen men bara grilla o äta lite hos lars igen. okej tänkte ja det kan vi väl göra typ ta en cider till maten.
Men vart det så nej!

Helt plötsligt har vi druckit upp en platta öl, 2 liter jäger 1 liter bacardi.
Det gick inte bra.
alla vart as knalla alla har minnesluckor.
vi var 5 pers som drack allt det.
det var tak, det var hundgårdar, det var jäger. och det var firma groggar! det var golvet.
vi skulle blanda en grogg ja micke o johannes o lars en till ossamman, okej vi tar bara 80% bacardi lite saft för färgens skull i ett halvliter glas sen i med sugrören och sen e de bara suga.
vi spiller ut bacardi på golvet.
vi ligger på golvet o suger upp allt.
firma groggarna spårade ur till sist hade vi en tillbringare med endast jäger o drack, alla kan ju förstå hur det slutade.
ja inte bra.

det fotades 300 bilder, alla upptäckte stunder som vi inte visste fanns, visste inte att det hade inträffats.
men kul som faan hade vi det är det som räknas;)

bästa var "men vem faan är det som eldar i kamminen!?"
nästa kort
" faan det är ju jag"

jag kom hem och hade bacardfi och juice över hela håret, min tröja var blöt i jäger, på kort ser det ut som jag har badat, jag fattar inget.

vi började inte bra heller det spårade ur redan i middagen när det var 33 cl jäger o en redbull, det sista ja minns av jägern var att vi satt på taket allihopa med 1 liter flaska med jäger o halsa.
haha ojoj;)

blött var det men kul var det;P

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hehe dessa 300 kort skulle vara mycket skoj att se... ;)

2008-06-23 @ 11:44:28
URL: http://vickannilsson.blogg.se/
Postat av: sonja

haha jo heller hur;P nej urs o fy! jag vet inte vad jag ser ut som ibland, en inträkt katt o jaa...

2008-06-23 @ 13:27:06
URL: http://fluffsonja.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA! Och ni kallade mig alkis! =P

2008-06-27 @ 23:25:12
Postat av: sonja

haha men malin;P

2008-06-30 @ 10:50:33
URL: http://fluffsonja.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan :-)

Glöm inte att anmäla din blogg till GREGORIUS BLOGGTOPP - platsen för dom som vill synas ;-)

kramar/G&G

2008-06-30 @ 20:20:53
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Michelle

Hehe okej =P I den gråa rutan som är bredvid filmen, så finns det en massa text under där det står Embed som du ska kopiera. Där det står Customize kan du trycka innan du kopierar texten om du skulle vilja ändra färg på ramen =P Sen i inlägget så trycker du på HTML knappen och så klistrar du in texten där. Där får du förstora rutan så att du får fram Uppdatera knappen. Sen är det klart =P Hoppas du förstår va jag menar, är inte så bra på att förklara jämt ;P Jodå det är bara bra =P Hur är det själv? =) Nee inte än men jag har hittat ett hästjobb längre ner som jag ska skicka ett personligtbrev till =P Får hoppas på tur där =P Hur går det på ditt jobb? =)

2008-06-30 @ 21:05:52
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: erika

hahahha det här inlägget gav mig ett gott skratt!

2008-07-07 @ 00:31:36
Postat av: sonja

haha varför de;) fullt normalt

2008-07-09 @ 22:54:19
URL: http://fluffsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0