som vanligt

Detta bloggandet är jag värdelös på!
Och bättre kommer jag inte att bli!

Ja vad har hänt?
Massa egentligen men inte mycke.
Kommer inte ihåg allt heller.

Har iaf vart ute o fiskat en massa!
Jag micke och lars har varit ute på indalsälven o fiskat från båten, jag slog de båda.
första gången skrek ja, andra gången skrek ja o skrek fisk, tredje gången sa ja bara fisk, haha fjärde gången sa ja bara jaa o börja veva. fiskarna tog ja bara me nån minuters mellanrum medans de fick knappt nån. Det uppskattades inte;P men vi fick 9 fiskar under kvällen.
Men jag tar inte i fiskarna så de fick slå ihäl o rensa de åt mig. Men vad har man inte killar till.

sen var vi ut nån dag senare ja hann mest bara kasta i mitt så fick ja en stor öring sen va ingen glad på mig. Kan inte hjälpa att ja är en så storfiskare;P haha


Sen var det studenten! Vi firade johan de var kul lugnt men ändå inte,
Han fick en bvs o en skit ful groda av mig o micke han vart nog glad.
Sen vart det scruwdriver, ragnar o piggelin drinkar o cider.
Lina var med sen kom johannes och sen tanja.
set var jätte trevligt.
Vi vart anfallna av måsar oxå o ja o johan prata gammla torsta minnen.

Sen dagen efter var grabbens så bakis men ja mådde toppen!
sen drog vi upp till helgesjön o testa johans båt lite, o ja tvinga micke o bada för att han väckte mig mitt i natten full o skulle "gosa" haha så han fick bada så förlät ja honom sen;P

Sen har vi grillat en massa! mums!
Osså har ja ridit en massa ja rider o micke springer.
Pumbaa tycker det är skit kul.
han är så mysig min pumbaa.

Osså har jag fått jobb oså över sommaren känns bra!!
på ica i undersåker! yee!

så nu är det bara lägenhet som saknas!
får försöka hitta något i undersåker.

nee nu orkar ja inte skriva mer, har hät massa kul säkert men kommer inte på just nu!


over and out!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha, du måste gå in och kolla vad jag har vunnit!! hahahaha, var med på kul, och vann min första tävling!!! fy fan va ja skrattade när ja såg de.. :P http://rodeback.blogg.se/2008/june/vinn-sexleksaker-fran-lustjaktse.html#comment jag van den vita! XD haha

2008-06-11 @ 23:03:35
URL: http://vickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0