Nyårsafton

Ja det var riktigt lyckad dag faktiskt!
först hämtade jag upp micke i trillevallen jag var väl ganska irreterad o upprörd efter o blivit utträng av vägen av turist o fick tvärnita i en brant backe för nån jävel kom nedsladandes sen var de bara backa ner o ta om allt grr! turister kan helt enkelt inte köra bil och de kan inte göra bil på vinterväglag oc smala vägar!

men med om och men tog vi oss hem till undersåker iaf.
Vi lagade potatisgratäng och fläskfile!
sen hade pappa gjort fruktsallad till oss som efterrätt! mums!

sen började drickandet, första dagen på det nya året börjar alltid dåligt!!

sen kom johannes ner, sen stack vi iväg till jorun o vi satt där nån timme och laddade upp.
vi vandrade sen upp till hanna och marcus, till garaget.
de smällde raketer o smällde dynamit o sprängde stubbe.
´dset var en mycket trevlig kväll.

sen  ganska tidigt gav vi oss hem igen, det tog sin lilla stund!
sen vart de varmkorv med räksallad som fyllemat haha sen sov vi.

urs vilken dag efter men man får väl ta den smällen när man har kul!


nä nu annars har de inte hänt så mycke har bara vart me micke hela veckan o nu kommer min syster o familj snart.

får se vad som händer nu i trettondagsafton!
man börjar bli gammal nu!

yeah thats it
over and out

Kommentarer
Postat av: Jannike

Yeeh det där låter ju trevligt!! Så du och Micke hänger fortfarande ihop? I'm happy for ya Sonja!

2008-01-06 @ 05:58:01
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: sonja

yes yes de går bara bättre o bätrtre eller framåt o framåt;P
hur gåre i usa?? trivs du bra??
de låterkul iaf!!

2008-01-06 @ 16:06:15
Postat av: Jannike

Vad roligt!! Jag är verkligen glad för eran skull.

För mig går det bra här borta! Jag älskar varje sekund. :D Kunde inte ha varit mer perfekt.

2008-01-06 @ 16:40:41
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0