Mycket saknad

Ibland saknar man verkligen det som var!
Just nu gör jag det, allt det gamla som var.
Man längtar tillbaka.



saknar våra kvällar, men framför allt er!!
våra galna onormala upptåg i skolan.
snygg vi är!


å mica malin vad kan jag säga?
normala är vi fanne mig inte
men ingen har sån klass som vi!
saknar dig med.



våra myskvällar, hota babes;P




sjukt rolig dag! kanske en av världens bästa
och sorgligaste när vi skiljdes åt


och klassen med mycke om och men
vart vi en bra klass;P


och elli, det kommer alltid
vara bill och bull vi två!



vart med om allt??
vänner forever


Babe! vårt liv tillsammans har varit sjukt
men jävligt roligt!



Team farmen!
vad har inte vi och hästarna vart med om?


saknar dig och vår tid tillsamans!
det har alltid varit vi!


Framför allt saknar jag dig
min älsklings stumpa
snart 2 år sen du försvann
men inte lättare för det du finns alltid med
finns ingen som du och kommer aldrig göra det
du var en klass för dig själv saknad o älskad av alla är du!
finns ingen snällare och finare hund än du!



Einar gubben med saknar dig med!
Du är en fin hund!


jag saknar mer än jag har bilder till!
så känn er inte bortglömda!!
saknar mycket just nu!!
men man får se framåt med!
men jag saknar alla vänner och djur som alltid fanns där förut!

men nu har jag oxå

min älsklings pumbaa
          och

min andra älskling<3
vad skulle jag göra utan er två??<3
- inget!


men alla vänner det bara sa poff alla försvann
men vi måste banne mig ta o ses snart igen innan jag blir galen!
saknar sjuka torsta tiden då man alltid träffa alla! saknar er <3


eva-britt rulers! haha

Kommentarer
Postat av: Viktoria

jag säger desamma babe, de var du och jag! vi var som lika på någe sätt, du visste allitd hur ja tänkte! jag saknar dig, och alla andra så de gör ont! de är riktigt jobbigt att inte ha er i min liv längre..
ni var mitt riktigt stöd i livet, dom enda människorna jag nånsin har litat på och kunnat förtrot saker till!! saknar er...
:(

2008-01-19 @ 00:04:47
URL: http://vickannilsson.blogg.se
Postat av: Viktoria

De är tufft och svårt utan er!

2008-01-19 @ 00:06:18
URL: http://vickannilsson.blogg.se
Postat av: Michelle

Sonja: Jag vet inte riktigt, ska nog försöka fixa ett jobb, är ju lite tråkigt att bara plugga. Jaha okej. Ja de skulle va skit skoj =P Vi måste verkligen försöka fixa de =P För vi måste ju börja träffas lite mer =)Saknar er jätte mkt!

2008-01-19 @ 13:01:38
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

nee man gö ju inte de. nee inte än men jag håller på och kollar runt lite om det är nån som behöver nån medryttare elle nåt. ja de måste vi! =P ja men precis så de blir ju jätte lätt sen när viggan också har körkort =) vi måste verkligen fixa nånting snart =P

2008-01-19 @ 22:28:19
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Malin

Jag saknar dig med Sonja! Massor! Inte fan blir det bättre när jag flyttar ner till linköping heller. =(

( Fan Eva-britt, Haha ;P)

2008-01-21 @ 22:22:52
Postat av: jamtstosh

oja sjukt va det minsta man kan säga! hoppas de kommer mer sjuka minnen! ;) love you babe!

2008-01-23 @ 16:38:39
URL: http://jamtstosh.blogg.se
Postat av: Malin

Ja det måste vi verkligen göra! =D
Sen tycker jag att du borde komma ner hit i påsk när jag fyller år och gå på hotellet med mig ;P

2008-01-25 @ 18:07:06
Postat av: Malin

Haha ja vi behöver ju inte göra en repris av förra året på hotellet =P
Jorå det ska bli roligt. Men jag kommer ha väldigt mkt hemlängtan känner jag redan nu.

2008-01-25 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0