mot principer men ändå

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

Okej jag vart alltså utmanad av viggan;P

så jag skaa fulfölja reglerna och göra detta.

fast det är emot mina principer!!

 

 

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Icke så nicke
2. Är du lycklig?: jo jag är väl det;)
3. Är du uttråkad?: lite granna
4. Är du ledsen?: vinter depp kanske?
5. Är du italienare?: nej äkta jämtlänning;P
6. Är du cooling? Naturligtvis!
7. Är du från irland?: irish? Noo!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?:teoretiskt kanske men inte i praktiken blir lite svårt.


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: japp och en bra raggnings replik det funkar;P
2. Har du någon gång blivit sårad?:  ja det har väl de flesta i guess.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: haha jo!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?:  njaa intresserad kanske.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? of course
6. Har du haft en hemlig beundrare?: jag hoppas det!
7. Är du kär?: så mycket det bara går tror jag!
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: jaa! men inget kyrk brölopp det går bort!!


10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken!!
2. Hår eller ögon?: flintis eller blind? föredrar nog o bli flintis då.
3. Katter eller hundar?: hästar;P
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få bästa vänner
5. Tv eller internet?: Tv!
6. Coca-Cola eller Pepsi?: nej urs!  trocadero ska de va!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: 50/50 
8. Pengar eller lycka?:  blir man inte lycklig av pengar då? ;P
9. Dag eller natt?: dag men jag sover oftast då men e jag vaken är dagen bäst!
10. Msn eller mobil?:  mobil!


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? har aldrig behövt görat!
2. Brutit ett ben?: nej:D
3. Gjort nåt du ångrar?:  haha vem har inte det!
4. Hoppat Bungee Jump?: ohh Nooo! linan kan ju ga av o jag möter en fruktansvärd död! nej tack!
5. Ljugit för någon du tycker om?:  nödlögn eller vitlögn kanske=/
6. Ätit en hel tårta?: Räknas bakelse med ljus i?
7. Gjort bort dig offentligt?: haha
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?:  har inget ex;P
9. Gråtit när ett husdjur dog?: jaaa många gånger:(
10. Velat försvinna?: gå under jorden ett tag!


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: micke, fast ja har slajsat ett par veckor men de måste gälla.
2. Telefonsamtalet du fick?:  micke
3. Personen du var med?: micke
4. Roligaste grejen som hänt?:  asså senast? ää ja vet inte.
5. Personen du smsade?: micke haha de börjar bli enformigt. eller nej min syster smsa till hans telefon till mig de gills?
7. Du skrev till på myspace?: har inte det.
8. Du kommenterade?: en bild på erikas bilddagbok om klimakterietanten. haha fråga inte!
9. Du tillbringade natten med?: micke
10. Du kramade? micke;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0