igen

vad har hänt sen sist?? jag vet inte.

men förra veckan träffa jag Johanna och viggan i stan!
det var allt för länge sen vi sågs gu va kul det var!
har saknat er babes <3   

vi gick på stan o kicka o prata massa.
sen gick vi på vedermarks o fikade like old times!

träffade skyttberg med haha han e så rolig bengt han va en av de bästa lärarna på torsta.

nej det var en mysig dag!!  det måste vi göra oftare!


idag har jag och micke vart tillsamans i 5 månader <3 gu så fort det går!


sen har jag provridit min lilla älskling det var ett år sen jag satt på honom senast!
det var så härlig känsla när jag satt på hans rygg igen <3  kommer alltid älska den hästen.


det var ett år sen han lämnade gården senast.
jag har aldrig sett en sån lycklig häst när jag tog på sadeln på han.
det gick så bra på vår lilla skritt tur!
han haltade ingenting o han ville helst bara trava.
man fick sitta o hålla honom han gick bara o takta o studsa, han har iaf livsglädjen kvar!:)
det är så skönt att det gick bra, att du funkade nu får du leva ett tag till hjärtat <3


min vackra häst <3


nu går det bara bättre ocg bättre med pumbaa!
han e en sån grymt fin häst! så himla härlig fast han har sina bråkiga sidor ibland!
men man ska kämpa lite;P



nej det har väl inte hänst så fasligt mycke=/
jag lyfte 38 kilo i bänkpress när ja o micke träna wohoo;P haha
50 måste man kunna ta iaf de e bara o träna på!

over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det måste vi verkligen!
Jag tycker vi spikar det. Och sen får vi se om inte jag kan komma upp och hälsa på dig eller om du har lust att resa söder ut ;)
Saknar dig massor!!
Kramar Kramar =)

2008-02-01 @ 23:49:02
URL: http://malintheone.blogg.se
Postat av: Viktoria

De var verkligen en super eftermiddag babe! saknar att umgås med er varje dag.. :)
men snart får ni komma å hälsa på mig i sundsvall och så har vi tjej helg, men go mat och gott sällskap! :)
flyttar på måndag.. :D
love you babe, and miss you!

Kram kram!

2008-02-02 @ 13:56:40
URL: http://vickannilsson.blogg.se
Postat av: Viktoria

YES!!!!!!!! jag har hittat filmerna! :D rotade som fan i alla i´mina låder i dag, för att ja packade om, och hittade dem i en låda från stan som hannah hade packat åt mig.. :D ska gensat köpa skivor och bränna dem och skicka hem till er.. :D jes jes, lycklig.. hihi! :D

2008-02-03 @ 00:12:02
URL: http://vickannilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0