massa massa!!

Nu har det hänt lite saker i mitt liv iaf inte bara suttit inne vid tvn^^
I onsdag hade jag och micke tråkigt o tänkte att vi sticker till holidayclub där vid halv 11 på kvällen men ingen ville köra oss så ja fick köra.
drack en skit god alkoholfri drink verkligen super god man kanske ska hålla sig till sånt hädanefter.
vi skulle spela lite minigolf men de va stängt.
men vi satt där o hade trevligt ett tag sen shoppa vi lite godis o begav oss hem igen.

Sen på torsdag morgon så stack vi iväg till vålådalen.
vi åkte lite skoter sen åkte vi till nyhemmen o skotta lite snö vid kåtan eller ja micke gjorde;P

kåtan, det är ganska mysigt där^^         Micke stod i o skotta ja såg till att han inte fuska.



Det var sjukt fint väder! Så himla härligt nu får det ta och bli sommar.

Så medans micke skotta satt jag o såg till han medans jag satt o sola hela dan! härligt härligt.


SEn åkte vi tillbaka till vålådalen.
Idag hade vi lånat johans wide track jag tror ja gillar den den är skön o  åka o den går inte så fort en glidare helt enkelt.


första ja sett där det står "made in the usa" annars brukar det bara stå "made in kina" eller nåt sånt.

SEn åkte vi till per och terese och där vart vi bjudna på taco mumsigt.
så vi satt där nån timme och prata och åt med de.
Sen skulle jag o micke gå ut och mata renarna.
Jag lät micke ta mathinken så inte renarna skulle följa efter mig det var min plan.
micke går in o jag går in efter honom de första som händer är att kåt-olle som han heter dyker upp framför mig o stycker upp mulen i mitt ansikte ger mig en blöt puss o står o luktar på mig kändes som en hårtork i hans andetag!

Men jag modig som jag är^^ haha pussa han tillbaka o klappade honom.
image90

Japp jag har bild bevis jag klappar min första ren.
Han var snäll olle och han var ju kastrerad så det var ingen fara.
Jag och olle blev bra kompisar han gillade mig.
Vi kommer nog bli bra vänner han och jag.


riktig mysig liten ren faktiskt fast han var stor alla andra där inne var små.
men de ville inte komma fram.

sen åkte vi hem till järpen och hem till lille pumbaa



Sen i fredags stack vi ut med pappas skoter här i järpen vi åkte upp till skaltjärn och fiska lite men de var så jädra blåsigt så vi fika bullar o varm choklad och sen åkte vi hem igen.
vi åkte till pumbaa och red jag red o micke sprang.
Sen lagade vi en urgod woook! mums! o hyrde en dålig skräckis.
Vi vinade till där på kvällen med men de slutade ju med att vi somnade.

Men utvilad och pigg vaknande vi på lördagen och då stack vi först till stallet o fixade o så.
sen vart det trillevallen.
vi  åkte några åk men smön va så slaskig så de va inte så kul.
så vi åkte hem igen sen ringde lars o ville ha hämtning så vi åkte till digenäset och hämtade honom.
sen på kvällen bastade vi och gjorde hemgjord pizza mumsimums vart det!
sen började kvällen.
vi stack upp till lars o drack o drack o drack.
jävla sprit man ska hålla sig till det alkoholfria!
sen gick vi till hedmans o var där ett tag men de var inte så ösigt så vid 4 på morgonen gick vi hem igen så sammanlagt gick vi 12km den kvällen!
vi kom hem vid 5 tiden och så klart måste man fylle äta så vi åt lite pizza o gick o la oss.

söndagen kom och satan vad gammal man blivit.
förut vart man fasen aldrig bakis men nu, nu är det annat huva ligen.
vi stack ner på ica o köpte munkar,bananer,red bull,coca cola, mineralvatten o lite godis o hyrde en bra film o låg hemma hela dagen.
vid 7 stack vi till järpen igen vi va till stallet o fixa sen åkte vi på shell o hyrde en film o köpta en korv sen åkte vi hem o duscha sen gick vi o la oss igen.


och nu är det måndag så nu ska jag snart till stallet och luncha o rida min pumbiisss!
vart en sjukt kul vecka/helg det här iaf.
renar tycker jag om eller iag kåt-olle^^

snart vart ihop i 8 månader helt sjukt!!<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

huge va gulli ni är, du å kåtolle alltså!! ;)
nej då! så klart mener ja karl din! ni är så söte i hop!, blir ju riktigt avis!! ;P du får ta och fixa en till mig med!! hehe hur är de annars!! sakner dig fröken! :)
kram kram

2008-04-21 @ 13:41:37
URL: http://vickannilsson.blogg.se
Postat av: sonja

hehe jaa han e världens bästa^^ kåt olle alltså...haha nej min pojk. fast kåt olle var gullig han med. haha ja jag ska göra mitt bästa alltså men jag kan inte lova nåt! Det är bara bra med mig själv då?? Trivs du bra nere i sundsvall?? Allt går bra där?? Saknar dig med!!! kramar!

2008-04-21 @ 18:38:44
URL: http://fluffsonja.blogg.se
Postat av: Michelle

Tja! De e bara bra. Hur är det själv? Jag håller på och letar jobb, pluggar inte längre för det vart bara massa strul me skolan hela tiden. Jobbar du? Okej, då tycker jag att vi borde ses nånting ;P

2008-04-22 @ 08:16:55
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

Nee inte än har ringt på några st men dom hade inget där. Hehe de skulle jag också va =P Okej får hoppas de =)Nee har inte hittat nån häst än, och hittar man nån så är dom långt bort. Ja det är ju snart 1 år sen. Hemskt! De skulle va jätte skoj =P Va ju ett tag sen vi gjorde nåt tillsammans =P

2008-04-22 @ 17:31:39
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

Nee verkligen inte. Ja de skulle ju va skit skoj =P Nee precis, va ju ett bra tag sen sist. Ja de e bra för jag har inte speciellt mkt pengar just nu =P Kostar typ 200 att åka fram och tillbaka, så det är ju inte så farligt.

2008-04-23 @ 20:02:23
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

Nee å de e bra =P Okej. För mig spelar det inte nån roll, kan åka när som helst ;P

2008-04-24 @ 07:22:42
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

Okej, de blir bra de =P

2008-04-24 @ 17:36:05
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Malin

Haha ja det lixom bara händer och så sitter man på hästryggen bara sådär =P
Tur att det är snälla hästar =)

2008-05-05 @ 18:52:46
URL: http://malintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0