jaaa!

Jag är dålig på att upptatera här yes och förmodligen kommer det inte bli någon ändring fast jag säger så, så denna gång säger jag inte så.

Idag har jag vart riktigt huslig, först i morse släppte jag ut hästarna o sen gjorde stallet, sen har ja gått ner på byn o handlat sen bakade ja bullar^^ mums.
Sen har jag tvättat och städat.
Sen ska jag laga mat, flygande jakob! mums det e så sjukt gott!

sen ska jag och micke ut och rida;P
hehe ska bli spännande.
Jag lånade en trygg stabil nordsvensk åt honom så det ska nog gå bra.
han ville helst ha en islandshäst men såna har vi inte här.
men han slapp rida pumbaa iaf det hade vart lite mer spännande^^

och jag har fått jobb nu! multipartner!
nu mera är det sonja the internet support som gäller!
har ni problem med com hems internet kan ni ringa mig så ska jag hjälpa er haha^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Va vilken bra kille du har som helst väljer islandshäst. ;P Han får tumme upp nu =P

2008-04-04 @ 22:07:13
URL: http://malintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0