händelserik helg

Den är helgen har jag tillbringat med micke hela helgen.
har vart så mysigt.
På fredag var vi till åre och och tänkte gå ut och äta.
Men efter letat någon bra resturanf i en timme så gav vi upp vid 8 på fredags kvällen.
alla bar resturanger var ju proppfulla, tänkte inte på att det var fredagkväll.
Så vi gick till åre o köpte massa godis sen åkte vi till undersåker och köpte pizza istället.
Det vart en riktigt svullarkväll och det sluta som vanligt med att jag mådde illa o inte kunde röra mig;Phha
vi kollade på boogyman 2 skit bra! sjukt äckligt larver som kryper in i såren så offret karvar av sig armarna typ i panik.
utspelar sig på mentalsjukhus.

Sen på lördagen stack vi upp till trillevallen och åkte skidor.
damn vad bra jag börjar bli nu! Nu kan jag åka från topppen och tycka det är kul inte läskigt!
synd bara att man börja bli bra och modig när säsongen är slut men jaja;P
Sen var vi helt döda eller iaf jag, jag dog på soffan o kollade på rasmus på luffen.
Sen lagade vi utsökt mat!
kotletter med klyftpotatis bea o en super god sallad till!.

Sen på söndagen stack vi till vålådalen och åkte skoter med johan.
Nog för att det heter terrängskoter men nån måtta får det vara.
In i snåriga skogar långt utanför leden var vi. man fick sitta o plunda o hålla in alla armar o ben annars hade man misst nåt.
o fort ska det gå och hoppa o  stå på sidan o ja vet inte vad.
jag vart glad när det vart fika ja var helt död o ja var bara passagerare;P
sen stack jag o micke iväg mot vålåsen o sen körde jag.
Men annars gick det bra jag överlevde trots nära tippnings olyckorna.
Oavsett vad de säger s¨var vi nära o tippa!

sen vart ja plötsligt sjukt illamåendse o mådde jätte dåligt så vi fick åka hem men ja kunde inte köra så micke utan körkort fick köra hem men det gick bra;P


nej idag ska jag ut och rida pumbelumpan o söka lite jobb!


over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0