oacceptabelt

Ja detta bloggande är nog nästan oacceptabelt men nu ska jag göra mig ett försök till lite bloggande.
Ja vad har hänt? Inte mycket jag har så mycket att göra på dagarna, typ sova, se film sova lite till o sitta vid datan o framför allt stallet med min lilla pumbaa!

Har börjat träna stenhårt nu. Det har blivit hoppning / western nu för tiden för min del.
Hoppade en bana på 80 sist me pumbaa gick skit bra de va u lätt som en plätt  så nästa mål är tävlingen på ridskolan ska försöka spöa alla nu!!;) Sen får vi se vad som händer:)
Skulle va kul o testa en liten westerntävling nu med för skojs skull, de går framåt på alla delar nu.

Annars så har de väl inte hänt så mycke har väl vart me micke lite o så han har försökt lära mig lite självförsvar så nu e de bara o passa sig!!;P sen, va vi på bio, kolla på nya harry potter, om man kan kalla den ny den har väl gått på bio länge nu redan.
Men till vår förvåning när vi kom in på bion i järpen insåg vi att vi var faan äldst om man räknar bort småbarns föräldrarna.
Harry fick ju som sagt sin första kyss under denna film det var inte så populärt bland småbarnen de lät något sånt här "uuuuuu porrfilm". sen va de nån unge som kaxa upp sig o sa "jag ska faktiskt börja förskolan nästa år" jag skulle ha sagt "ja får faktiskt gå på systemet nästa år" haha men nej höll på dö under alla dessa kommentarer.
min pappa hade övergivit huset det var nog tur de;P
sen visade jag mina matlagningskunskaper och gjorde faktiskt våfflor till frukost!! jag är imponerad själv faktiskt.

Nä så annars har jag väl tillbringat största delen hos lille pumbaa Älskar den hästen alltså!!


Sen ska väl jag o mica malin ha en träff i stan nu snart! längtar det e oxå oacceptabelt länge sen!!

de var väl allt nu
over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja måste bara fixa mitt leg och sen blir det äventyr! =D

2007-09-05 @ 16:30:41
Postat av: sonja

jaa en massa roliga galna äventyr som förr!!

2007-09-05 @ 17:42:57
Postat av: Jannike

Hahaha ja barn på bio kan alltid vara en spännande upplevelse! Jag såg den där filmen i söndags, och då var det faktiskt inte sådär roliga ungar där! ^^ Otur.

2007-09-06 @ 12:12:51
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: sonja

haha ää va glad för det du;P

2007-09-07 @ 23:09:18
Postat av: jamtstosh

hello darling! ursäkta att jag varit så osocial på senaste tiden..!!!! men jag är faktiskt nästan aldrig hemma..och är jag det så jobbar jag eller äter för att sedan försvinna till undersåker igen.. ber så mycket om ursäkt!! va gör du imorrn kväll?? har köpt den försvunna diamanten idag..skulle va kul me en liten hanna och sonja kväll!! puss puss darlingen min!

2007-09-11 @ 16:25:33
URL: http://jamtstosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0