kurre

Jag är dålig på att skriva här jag vet!
men jag har en bra anledning och det är att jag har inget att skriva helt enkelt!

Jag var med om nåt jätte hemskt idag, jag dödate något! ja det stämmer jag och bilen
Jag mosade en ekorre!

jag var på väg till micke och den sprang rakt ut i vägen den vände sig om o de såg så rädd ut! den drog upp tassarna o bara stirrade på mig! verkligen ja har bilden i huvet den va så särr o den stirra bara på mig när den insåg att den kommer dö, ja svängde lite åt sidan o tänkte bara åka över den så den hamna under bilen men då börjar kurre springa åt de hållet ja svänger åt o spasch!
ja kolla i backspegeln o de va bara en platt massa kvar av den lille.

ja va skärrad när ja kom till micke men han bara skratta åt mig.
hemma fick ja ingen hjälp heller papap tyckte bara att ja gjorde fåglarna en tjänst, färsk ekorre till middag.

jag har det emot mig, ni skulle sett ögonen han bara stirrade på mig! urs

har säkert en ekorrsvans under bilen eller nåt.


haha ja shit!
annars har de inte hänt så mycke.
Jag är med micke eller så är jag med pumbaa eller så sover jag det är det som händer i mitt liv just nu faktiskt!!

min lilla kompis malin har döpt min döda ekorre till roger!
så jag har dödat roger!
rest in peace Roger!

over and out

Kommentarer
Postat av: Jannike

Oh no vad tråkigt! :( JAG förstår och lider med dig! Och ekorren.

2007-10-21 @ 22:29:06
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: sonja

haha jaa det var en djup tragedi! mitt första överkörda sjur o micke o pappa bara skratatr åt mig. o båda tyckte att ja skulle satsa på nåt större nästa gång,P urs inga fer överkörda djur ska de bli för mig!

2007-10-22 @ 00:24:12
Postat av: sonja

haha jaa det var en djup tragedi! mitt första överkörda sjur o micke o pappa bara skratatr åt mig. o båda tyckte att ja skulle satsa på nåt större nästa gång,P urs inga fer överkörda djur ska de bli för mig!

2007-10-22 @ 00:26:09
Postat av: Marie

Sonjaaaaa, jag har inte heller något att skriva om, men jag skriver ändå =)You should too! När jag aldrig träffar dig så vill jag ju iaf ha något att läsa! :P btw så tror jag att Kurre lever lyckligt i ekorrhimlen nu, du gjorde nog den lilla parveln en tjänst. Don't feel bad ;)

2007-10-29 @ 20:41:42
URL: http://fernstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0