sjukling

mm de va ett tag sen ja skrev här igen de bara blir så.
Men jag har inget kul att medela!
jag har blivit sjuk;( urs åkt på nån halsvirusinfektion o feber o massa.
När man var liten sprang man då jädra runt o böka när man var sjuk, nu är det bara en lidlelse man e ju nästan bara sängliggandes och tycker synd om sig själv.

var på sjukstugan blev plågad med halsprov o tester o sen jädra blodprov ont gjorde det. jag visste inte vad jag skulle göra börja lipa eller slå till sköterskan. men juag gjorde inget av det.

jobbiga är att man måste ta sig ut till stallet iaf fast detta tillstånd för hästen måste tas om hand om urs!
O jag och micke får inte ses på flera dagar nu:( snyft. eftersom min dumma sjukdom smittar så får vi hålla oss borta från varann.


snart är det jul oxå tur att min familj har lagt av med julklappar så jag kan åka med på pappas presenter till syskonbarnen.

Jag fick frågan av min far: Tror du på tomten?
                                        jag: haha nej?
                                        far: Då får du inga julklappar av mig iaf.


haha så så blir de. men jag gråter inte för de jag har fått en bil så jag behöver inget mer.

Så nästa vecka blir det till att handla julklappar jag är sändebudet för det.

nu ska jag nog sova ett tag till har bara sovit mest hela tiden i 2 dygn sjukt.

over and out!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Nej vad trist att vara sjuk!! Usch usch, hoppas att det går över snart!

2007-12-01 @ 10:59:36
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: sonja

ja jag hoppas de så jobbigt! Nu är det bara 2 dagar kvar innan du åker:O spännnande!

2007-12-01 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0