vet inte

okej jag känner att de kanske var dags för en uppdatering!
Är inte bra på detta!

Men vad har hänt? Jag o hanna har haft en sonja och hanna kväll finns mycke o berätta men den var helt skruvad som vanligt!
Vi fick impuls köp o åka in till stan bara sådär så de gjorde vi=P
sen har vi haft fruktbuffe o taco o massa skoj=)

Sen i söndags kom lille pumbaa hem till mig=P


käns helt sjukt att man ska ha som en egen häst nu, vi hade vår första ridtur borta på stallet igår. de som amn alltid har drömt om osså e de så=P  men de kommer nog bli as bra de här.


har inget att skriva egentligen ja kände bara pressen att skriva.


I morgon ska ja o pappa till stan ska typ inte göra nåt men orkar inte sitta här hemma.

aja mer kommer sen ska finnas nåt då med


over and out

Kommentarer
Postat av: jamtstosh

mmm..förstår det känns sjukt! jag skulle också tycka de kändes konstigt! men de gick ju bra det där! fanken sonja han kommer ju bli skitfin efter att vi fått till han! (pumbaa alltså) jag tror de blir bra iaf!

2007-07-16 @ 19:25:03
URL: http://jamtstosh.blogg.se
Postat av: Viktoria

Hejsan babe!
johanna var med på att åka till en stuga och hon erbjöd sin, som vi får bo i gratis.. :)
låter de bra??
:)
kram kram

2007-07-17 @ 13:13:19
URL: http://vickannilsson.blogg.se
Postat av: Jannike

Tacos... Fy fasen vad oförskämt gott det lät! Haha.

2007-07-17 @ 16:30:26
URL: http://hilliebillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0