Nicolas cage

Nicolas cage! vilken makalös skådespelare
 im in love!







Han har bara blivit en bortglömd super stjärna ingen lägger märke till han när han inte når alla mått med sitt utseende! men känslan hörni! han kan det här med fillm!


Han är inte snygg! men det är något där som charmar mig! Ögonen kanske och sitt lugna coola jag. Han e spökligt han e inte snygg men han e spökligt så man älskar honom iaf så han blir nästan lite fin. Jag vet inte
nånting är det!Ingen är som han!
'




Kanske gör han sin bästa roll som biltjuven i gone in sixty seconds! man behöver inte gilla bilar för för att älska den filmen!


Den är stilfull!  Bra, han och angelina går verkligen in för sina roller de har verkligen hamnat rätt!
Härlig musik och sköna bilstölder!
Han har alltid svar på tal och han e så skön ingen mupp eller bråkig utan bara sitt lugna jag.


Den filmen är oslagbar! jag vet gammal utgående men man tröttnar aldrig! Den hade inte varit den film den var om det inte var nicolas cage! han kan det där med bil jag kan drömma mig bort i en värld men nicolas cage o hans bil!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Men Sonja! You fucker, har du en blogg?????? :P Why on eath didn't you tell me? Moahaha. Men nu vet jag, och nu kommer jag aldrig lämna dig ifred igen! Moahaha (en gång till). Just Nicolas Cage har jag lite svårt för måste jag dock erkänna... Varför vet jag inte, men jag har alltid haft det. We are just not meant for eachother.

2007-07-06 @ 16:09:36
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Jannike

...Menade "earth", inte "eath". Haha.

2007-07-06 @ 16:12:27
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Sonja

Men vad jag läste i din blogg befann du dig i sthlm! va gjorde du där? men nu har jag en=P what! nicolas cage is the shit!;P Jag säger ju det han e bara en bortglömd figur!

2007-07-06 @ 17:59:53
URL: http://fluffsonja.blogg.se
Postat av: Jannike

Jag var där och träffade en kompis you see! Levde rövare på stadens gator. Mer om det kan du läsa på MIN blogg! Moahaha. Nej men jag tycker att det är väldigt trevligt att du har en blogg du med nu! I like it. Och vad gäller mr Cage... Det är egentligen inget fel på honom, jag gillar honom bara inte. Can't help it. ;P

2007-07-07 @ 00:45:16
URL: http://hilliebillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0