helgen

Helgen i sammanfattning, det finns inte mycket att berätta!
Jag blir terrad av min vän Einar varje dag


Jag har tagit hand om hästarna i helgen o de lever och mår bra!



Jag hälsade även på den här vackra killen!
Världens goaste underbaraste häst! <3 även om det är slut för oss < 3! love him!

Suttit barnvakt har jag hunnit med också! ville inte se skräckfilm men d evar det enda min bror hade utom en jag hittade! Roy's o Roger's mack!
Det fick bli det!


Med anna har jag hunnit varit med! Ätit glass och jordgubbar mums! förutom när de dök upp sniglar ur för packningen scary!

Jag och hanna ska köpa det ultimata supar spelet! Vem blir prinsessa!
Hur bra är inte det!? Man tävlar om smycken man samlar smycken o den som vinner efter allt blir prinsessa och får kronan men! Det finns även en svartring med den vill man inte ha! Ultimata suparspelet som sagt!
och twister måste jag införskaffa när man e lite ranglig o ska lyckas sätta vänster fot på gul!



Spelade även tjuv och polis med hanna idag hon vann men tur var väl kanske det?
Men det var fusk hon hade en gubbe för mycket egentligen hela tiden!
men jag bjuder på det!



I morgon bär det av söderut! Mot gävle!
Ska till syster min! Ska bada i deras utomhus pool de har byggt på gården;) najs;P






Men i morgon åker min älskling! :(


Men nästa helg kommer min andra pluttis!




Jag har insett nu att jag är nog en djurvän på högnivå!! Men de är sanna älskvärda vänner! <3


Återkommer efter min tripp söderut! Ska ha tag på prinsess spelet!

over and out!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Hahahahaha vi har "Vem blir Prinsessa". X'')

2007-07-08 @ 16:55:28
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Sonja

Haha nej! asså erkänn ultimata supar spelet hur kul skulle det inte vara!!??

2007-07-08 @ 17:00:29
URL: http://fluffsonja.blogg.se
Postat av: Jannike

X''') Mycket möjligt. Hahah.

2007-07-09 @ 22:34:48
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: jamtstosh

haha! ja jag tror stenhårt på det spelet! å det var minsan bäst att ja fick vinna den här gången! för så mycket stryk som jag fick gällande östersund..nästan kriminellt asså!!;P

2007-07-10 @ 22:30:19
URL: http://jamtstosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0