En vrickad helg

mitt första inlägg! jag insåg nu idag att alla har en sån här blogg och jag kan inte ligga efter i dagens utveckling!
jag tog upp mitt gammla namn på lunar för det var verkligen sveriges fulaste namn fluffsonja hur kom jag på det?
Jag växer aldrig upp.


helgen har varit lång! den mesta tiden tillbringa jag med min kära vän hanna!
Vi hade så tråkigt att vi kollade på sommarkrysset vilket var ganska kul vi var jävligt haj på det! vi kunde ha vunnit 100tusen kr om vi bara inte hade gjort fel.

Jimmy jansson var där han skulle sjunga en nordmans låt den var dålig hn kunde helt enkelt inte han är bara barnet!
Jag kände att jag kunde göra det bättre och jag sa till hanna att ja bara kunde en nordmans låt och jag tänkte sjunga!
det värsta med det hela var att ja inte alls kunde någon nordmans låt för ja tänkte sjunga "främlingen har ingen stans att gå"

Sen spelade vi kampen om Östersund och vilken kamp det var! jag vann! kände att det var tur efter nordman och allt!
det var en dramatiskt spel, kampen om fresk och domus och eriksson!
det gick upp och ner!
samma som mitt humör
när hanna var pank var ja as lycklig o hon höll humöret uppe men när ja fick punga ut 40 tusen för fresk som hon snott åt sig gick det neråt!
sedlar flög! liksom att ja höll på o fuska hela tiden med att ta fel spelpjäs.
jag fick domus och senare eriksson ruinerade hanna på sina sista pengar att hon fick be banken ---> jag köpa tillbaka hennes fastighter. men i mina nedfall hjälpte hon mig som den gog vän hon var hon gav mig frivarv för att ja blev arg när ja hamna på hennes gator
. men till o med när hon satt där fick lämna tillbaka alla fastigheter då kunde ja inte låta bli att le. eller rent ut av as garva.
jag är ond. men jag vann! tack hanna;)

nästa kväll är fruktkvällen det sker efter vi har köpt ett tält på rusta för 99 kr för det är så bra men jag anser fortfarande dear, att det inkommer sniglar i de b tälten!
men hur som helst det är just bara ett pipptält=P
nu inte jag o hanna tillsamans missförstå inte detta. nekiväf
nu vet ja inte riktigt vad som hände ja blev just jävligt svart om fingrarna e detta mitt straff?


sonja has no fear cause the einar is here?? ^^
nej det stämmer inte!
just idag jag hade köpt munk o vindruvor min käre einar kom och ville ha han fick lukta på en vindruva men rapa o fnös o ville inte ha o på skoj på skoj! skulle ja ge han min munk fråga mig inte varför jag gjorde det men så klart blev det inge bra!
smack han tog min munk!
jag blev så chokad ja visste inte vad ja skulle göra skulle ja öppna munnen o ta igen den? nej vid det här laget var den säkert dränkt med slem!
jag kunde inte bli arg för ja gav han faktiskt den!
ja hade bara mig själv att skylla!

image1

Over and out!

Kommentarer
Postat av: jamtstosh

hoho bruden!!
mmm ja tycker du kunnat va lite mer generös angående östersund...
kanske förstod einar vilken superförlust jag genomled, och ville hämnas å mina vägar..hehe;) kanske jag viskade åt honom att han skulle ta din munk..=) äntligen har du me skaffat en sånn här blogg! good jobb sonja!

2007-07-03 @ 16:33:48
URL: http://jamtstosh.blogg.se
Postat av: jamtstosh

höj!! du har antagligen stavat fel på jamtstosh, för det gick inte att länka till mig..*snyft*

2007-07-03 @ 16:35:36
URL: http://jamtstosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0