juljul

vart är julen??
jul i över morgon kan inte riktigt fatta det är inte som förr julen är överskattat.
Har ingen julstämning allt dker automatiskt nu kring julen det är inte ens kul.
Hoppas de blir bättre på julafton, vi ska vara hos min bror i år.
och efter jul kommer min syster upp det ska bli kul umgås med de lite.
Jag vill oxå ha en riktig jul förut längta man efter julen det var den bästa tiden på året nu blir jag bara deprimerad, vet inte varför men så är det.
Sjuk har jag blivit oxå!

Världens bästa julkalender, klasses julkalender minns ni honom! vart försvann de här bra julkalendrarna?? de som fanns under min tid!

men men. annars har de inte hänt nåt kul, baka knäck idag de vart super goda! micke kommer till mig sen med:) sista gången i ses på en vecka säkert urs! osså är jag sjuk nu men thats life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0