jajemen

idag har jag o älsklingen vart tillsammans i 3 månader <3 känns helt sjukt o mer bir de;P
o nu har vi inte träffats på 3 dagar o i morgon får vi träffas sista gången innan han drar iväg till fjälls nån vecka igen:(
jobbigt men de e väl bara att bita ihop! Tur att det finns mobiltelefoner, det är bara att bygga på hjärntumören igen då.

o stackars min andra lille älskling måste stå i flera dagar för att ja e för sjuk för o orka rida pumbisen<3

när man har feber så drömmer man helt sjuka saker alltså! jag drömde om rumpnissarna i ronja rövardotter, ja ville nästan döda de jävlarna de va så jobbiga. men de var så snabba så jag hann aldrig ifatt!
haha hur ska man tolka det att jag vill döda rumpnissarna?



A. Alla avgudar dig.
B. Alla vill ha dig.
C. Riktigt barnslig.
D. Gillar att dansa loss.
E. Oh, jätte bra kyssare.
F. Bra personlighet och utseende.
G. Skiter i vad ansra tycker.
H. Sådär kyssare.
I. Helt underbar i sängen.
J. Gillar att dricka/festa.
K. Vild och galen.
L. Alla älskar dig.
M. Kanske inte så jätte smart.
N. Du kan behålla hemligheter.
O. As sexig, grr.
P. populär bland andra.
Q. Ful.
R. Helt galen.
S. Lätt att bli kär i.
T. Omtänksam och bryr sig.
U. Kingen på att bara ta det lugnt.
V. Bästa kyssaren som finns.
W. Tänker sig inte för eller nått, dum i huvudet.
X. Jätte bra i skolan/jobbet.
Y. Bästa en pojkvän/flickvän kan begära.
Z. Alltid redo.

S. Lätt att bli kär i.
O. As sexig, grr.
N. Du kan behålla hemligheter.
J. Gillar att dricka/festa.
A. Alla avgudar dig.

Haha aa det stämmer korrekt!!:P

Kommentarer
Postat av: Marie

Ooh vad kul Sonja, jag tycker verkligen att det är jätteroligt för dig att du har hittat någon som du tycker så bra om! :) Och ja, det stämmer exakt på dig med listan;) Men....Jag gillar inte riktigt förklaringen till min första bokstav..:P Resten kan jag dock acceptera ;)

2007-12-01 @ 22:18:46
URL: http://fernstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0