stadsresan

Jag och hanna drog till stan och gjorde en stadsresa!
En väldigt intressant en!

Jag inversterade i en väldigt snygg skinnjacka o nya coola solglasögon!


Vi köpte mycket annat! man kan säga att vi hann göra av med ganska mycke pengar på de där timmarna!
illa illa!
Sen tog vi en onyttig lunch på mc donalds men good va den;P
Kycklingarnas obehagliga resa till vår tallrik! tack kyckling!

vi gjorde ett intressant besök på erotik shoppen! ojoj.

Sen kunde vi nästan fått en p-bot! vi missade tiden men ingen skulle väl kunna ge såna här coola tjejer en sån?


Jag tror inte farbror polis skulle gillat våtr bilkörning;P gasa gasa gasa! o sen gasa vi!

Vi tog ett stop på lillänge, hanna kom på att ja jag vill ha en data;P bra hanna
Sen gick vi in på coop, jag hittade skorna som tilltalade mig men tyvärr hade de bara de i bamsefötter eller pygmee de missade tjej storlekarna där emellan. så det blev inget

Men hanna hittade sina s coola hajstövlar!;P med ögon!

Sen tog vår resa hem! normala är vi inte men kul har vi!
Kuk i härsen, o  peter reinfeldt jag vet inte mer som dök upp där ett tag.

men nu blir det ett tag till nästa gång, men då rråder jag er att hålla er borta när hanna o sonja kommer.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tro mig, jag kommer springa åt andra hållet så fort jag ser er..! ;) Just kidding. Nej men du Sonja, vi måste genomföra våran plan som vi utarbetade igår!

2007-08-19 @ 14:41:41
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: sonja

haha yee:P
jaa självklart de går ej att komma undan! det ska ske snarast tycker jag! det är alltför länge sen nu detta går inte an!

2007-08-20 @ 00:50:35
Postat av: Jannike

Jag håller med! För mig går det bra när som helst, alla dagar i veckan. Haha.

2007-08-21 @ 15:00:16
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: jamtstosh

hello babe! ja som sagt..du och jag sonja! klart vi ska hitta på nått..! antngen tar vi marcus med oss eller så får han hitta på nått på egen hand..;P

2007-08-21 @ 16:43:47
URL: http://jamtstosh.blogg.se
Postat av: Jannike

Sonja... är du medveten om att du citerar en av världens bästa låtar på din msn för tillfället? ;) "Yeah you bleed just to know you're alive". I like it.

2007-08-23 @ 23:01:55
URL: http://hilliebillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0