just de

ibland blir det så att jag dissar bloggen för jag helt enkelt inte orkar skriva eller har något att skriva.
Men nu fick jag ett infall om att den borde uppdateras efter fäviken och allt.

Ja just ja fäviken. Det blev en rolig helg trots att allt var emot oss.
Vi kom dit på torsdag kväll och hem på söndag kväll.
Hade det inte varit för det urtrista vädret hade det nog varit ännu roligare men lördagskvällen var där allt hände det var kul=P

ett helt år till nästa år det känns tungt! men då är jag och rässer hanna på g igen!;P
Vi lyckades ganska bra i år trots allt;P haha

jag orkar inte gå in på vad som hände under hela fäviken men jag säger gott o kort det var sjukt roligt!!;P
sprit gör oss glada.
Fast ja o hanna inte va med varann så mycke där på lördagen pga av olika saker så hade båda sjukt kul kan jag säga=P

Lika roligt var det inte när man kom hem, men de e en annan sak=P


Sen annars har det inte hänt så mycke det har mest blivit stallet för min del sen några 5km långa promenader o film och sådant!
var på bio igår med första gången i stan det kändes stort.

Får se nu vad som händer i helgen;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0